نیم نگاهی به فعالیت های پایگاه بسیج دانشجویی موسسه پیام گلپایگان

بسم رب الشهدا و الصدیقین
به لصف ایزد منان و با یاری صاحب امر و زمان (عج) در سال های گذشته و ایام پشت سر گذاشته شده فعالیت های خوبی از این پایگاه به چشم خورد. در اسفند ماه سال 1394 اردوی راهیان نور را داشتیم که به صورت مجزا(خواهران و برادران) در تاریخ های معین شده به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند ،که مسوولیت این اردو را فرماندهی محترم پایگاه، عباس شیرازی  عهده دار بودند، بعد از آن مسابقات پینت بال دانشجویی بین جمعی از دانشجویان و فعالان این پایگاه برگذار شد که مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت. همچنین کلاس های آموزشی مربوط به علوم کامپیوتر و مهندسی برقرار شد تاعزیزان دانشجو بتوانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند .همچنین از این پایگاه تعدادی از دانشجویان موفق به گرفتن سهمیه طرح ولایت و طرح شهیدچمران شدند، لازم به ذکر است این پایگاه تاکنون توانسته است رتبه 1  نمایشگاه دفاع مقدس را که به تلاش و همت برادر بزرگوار عباس شیرازی تهیه و تنظیم گردیده است،کسب کند. و بسیاری دیگر از فعالیت هایی از جمله پرورش قارچ دکمه ای، پرورش بلدرچین و پرورش بوقلمون و...را نام برد که هدف آن ها بنا به گفته مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بوده است.

موفقیت این پایگاه را به شما عزیزان و به خصوص به اعضای شورای این پایگاه تبریک عرض مینماییم و از خداوند متعال خواستاریم با دادن عزمی راسخ و همتی مستمر ما را در برداشتن قدم های کاربردی یاری نماید.
[ چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ ] [ عادل اسماعیل بیگی ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی