شیخ رجب علی خیاط چه کسی بود؟

 خدا « رجبعلی نکوگویان » مشهور به « جناب شیخ » و « شیخ رجبعلی خیاط » در سال 1262 هجری

عبد صالح خدا « رجبعلی نکوگویان » مشهور به « جناب شیخ » و « شیخ رجبعلی خیاط » در سال 1262 هجری شمسی، در شهر تهران دیده به جهان گشود. پدرش « مشهدی باقر » یک کارگر ساده بود. هنگامی که رجبعلی دوازده ساله شد پدرش از دنیا رفت و رجبعلی را که از خواهر و برادر تنی بی بهره بود، تنها گذاشت.
از دوران کودکی شیخ بیش از این اطلاعاتی در دست نیست. اما او خود، از قول مادرش نقل می‌کند که:
« موقعی که تو را در شکم داشتم شبی [ پدرت غذایی را به خانه آورد] خواستم بخورم دیدم که تو به جنب و جوش آمدی و با پا به شکمم می‌کوبی، احساس کردم که از این غذا نباید بخورم، دست نگه داشتم و از پدرت پرسیدم....؟ پدرت گفت حقیقت این است که این ها را بدون اجازه [از مغازه ای که کار می‌کنم] آورده‌ام! من هم از آن غذا مصرف نکردم. »

ادامه مطلب
[ چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ ] [ عادل اسماعیل بیگی ]
[ ۰نظر ]

برخورد پاتریوت های اسراییل با یکدیگر


 به نقل از روسیا الیوم، منابع صهیونیستی گفتند برآوردهای ارتش رژیم اسرائیل نشان می دهد عملیات رهگیری هواپیمای بدون سرنشینی که گفته شد وارد حریم منطقه الجلیل و جولان اشغالی شده بود، با شکست مواجه شد.

این منابع افزودند، پدافند هوایی رژیم صهیونیستی دو موشک پاتریوت از منطقه صفد و همچنین منطقه ای بین الجلیل و جولان به سمت این هواپیما شلیک کرد.


ادامه مطلب
[ دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ ] [ عادل اسماعیل بیگی ]
[ ۰نظر ]

پدر موشکی ایران را بهتر بشناسیم

سرداری که آرزویش نابودی اسرائیل بود
سردار شهید حسن تهرانی‌مقدم از بنیانگذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود.
سردار سرلشکر پاسدار حسن تهرانی‌مقدم از بنیانگذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و مسئول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران، بود.

این شهید گرانقدر تقریبا ۲۵ سال از عمر خود را در ایجاد و توسعه این بخش از توان دفاعی قرار داده بود و به عنوان پدر موشکی ایران لقب گرفت.

ادامه مطلب
[ پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ق.ظ ] [ عادل اسماعیل بیگی ]
[ ۰نظر ]

امامزاده ای شگفت انگیز به نام (محمد بن حسن)/کرامات و معجزات


شفای بچه فلج ،در امامزاده واجب و تعظیم محمد بن حسن از فرزندان امام حسن مجتبی.

این امامزاده عظیم الشأن  در صد و سی کیلومتری شهرستان  الیگودرز واقع است ، برای ورود به امامزاده در سال قبل(1394) باید تعظیم کرده و از یک تونل سه متری رد میشیدید به دلیل واجب التعظیم بودن، این امامزاده دارای کرامات و معجزات زیادی بوده ، که دو مورد از معجزات این امامزاده ، جلوی چشم بنده در مرداد ماه، سال 93اتفاق افتاد.  یکی شفای بچه ای که همیشه در حال ناله بود، که بعد از مدتی که در کنار ضریح با تکه پارچه ای سبز رنگ به ضریح بسته شده بود،صدای ناله اش بند آمد، و پدرش با تعجب فریاد میزد پسرم شفا پیدا کرد ، 

و مردم بهشون هجوم آوردن، دیگری پسری جوان بود که نمیتوانست بر روی پای خود بایستد،که پس از مدتی که داخل امامزاده بود، با پاهای خود از آن امامزاده بیرون آمد...

السلام و علیک یا محمد بن حسن

لازم به ذکر است، این امامزاده هیچ گونه شجره نامه ای ندارد و شجره نامه آن حضرت به سرقت برده شده.است...

ضریح جدید این امامزاده توسط هنرمندان اصفهانی سال قبل به این مکان مقدس فرستاده شد، که از استقبال کم نظیری برخوردار بود.


در بازسازی و مرمت این امامزاده چند جسد تازه تفحص شده پیدا شده، که جسم آنان بعد از چند قرن صحیح و سالم میباشد.

به گفته یکی از راویان، این امام بزرگوار کودکی چند ساله بوده که دشمن پس از سر بریدن آن از پشت گردن ، پوست آن را ذره ذره میکند ، و در بین راه میندازد.


از خود آقا خواستارم که بطلبه و قسمت تک تک عزیزان بشه.

التماس دعا.

و صلواتی بر محمد و آل محمد🌺

[ دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ق.ظ ] [ عادل اسماعیل بیگی ]
[ ۱نظر ]

پینت بال اینطوری دیده بودید؟

بسمه تعالی   تاریخ:اسفند ماه،1394

اونروز همه شوروشوقی وصف ناپذیر داشتن، خیلی از بچه ها برای بار اولشون بود که این بازی را تجربه میکردند، همگی به محل برگذاری مسابقات پینت بال رفتیم، بچه ها با کمی تأخیر ، حاضر شدند...


مسؤول برگذاری مسابقات نحوه ی استفاده از تفنگ را به بچه ها یاد داد، و بعد افراد به، دو گروه تقسیم شدند.

پس از مدتی افراد آماده شدند و پشت موانع رفتند و بازی آغاز شد...

تیم حریف خیلی ضعیف عملکرد و به سرعت ، هر سه نفر به پشت یک سنگر یا مانع رفتند ، خب این خیلی به نفع تیم ما بود، شاید به صراحت بتوان گفت، زیر سی الی شصت دقیقه، تیم حریف منهدم شد.

یکی از آنها یکی از تیر ها به کلاه برخورد کرده، و مقداری از رنگ تیر به داخل دهانش رفته بود...

دیگری، فکر میکنم رنگ لباسش از خاکی رنگ به رنگ زرد تبدیل شده بود، چون زیادی در معرض تیر قرار گرفته بود، ویکی دیگری از آنها تیر به چند جای آن اصابت کرده بود...بعد از مدتی افراد لباس هایشان را  تعویض نموده ، برگشتیم... 


جای همگی خالی ، امیدوارم لذت برده باشید



یاد و خاطره آن روز گرامی باد.:-)


[ شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ ] [ عادل اسماعیل بیگی ]
[ ۰نظر ]

گروه تلگرامی رزم آوران صابر

بسم رب الشهدا و الصدیقین
گروه آموزش های تکاوری،معرفی ادوات نظامی، تحولات منطقه ای،رخ داد های سیاسی داخلی و خارجی،مطالب مذهبی و دینی

لینک گروه:https://telegram.me/joinchat/B6sBpD64JfTe-RFy1lA0eg
[ جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ ] [ عادل اسماعیل بیگی ]
[ ۰نظر ]

چرا مدافع حرم؟

مدافعان حرم اهل بیت یا به اختصار و مشهور به مدافعان حرم نیروهای نظامی هستند که برای مبارزه با تروریست‌ها درکشورهای سوریه وعراق از حرم خاندان محمد حفاظت می‌کنند و به ارتش این کشورها کمک‌های مستشاری می‌کنند.این افراد بیشتر از کشورهای ایران، یمن، افغانستان، عراق، سوریه ولبنان هستند. این افراد از حرم اهل بیت در مقابل حمله گروه‌های تکفیری و داعشحفاظت می‌نمایند. عده‌ای از این افراد در درگیری‌های بین نیروهای دو طرف کشته شدند.

این اصطلاح پس از تخریب مقبره حجر بن عدیتوسط گروه‌های تروریستی و تهدید این گروه‌ها مبنی بر حمله به حرم زینب بنت علی، در اوایل ۱۳۹۲ شمسی وارد ادبیات اجتماعی شد.

در فهرست کشته شدگان مدافع حرم افرادی از اهل سنت دیده می‌شوند.


ادامه مطلب
[ پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ب.ظ ] [ عادل اسماعیل بیگی ]
[ ۰نظر ]

نیم نگاهی به فعالیت های پایگاه بسیج دانشجویی موسسه پیام گلپایگان

بسم رب الشهدا و الصدیقین
به لصف ایزد منان و با یاری صاحب امر و زمان (عج) در سال های گذشته و ایام پشت سر گذاشته شده فعالیت های خوبی از این پایگاه به چشم خورد. در اسفند ماه سال 1394 اردوی راهیان نور را داشتیم که به صورت مجزا(خواهران و برادران) در تاریخ های معین شده به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند ،که مسوولیت این اردو را فرماندهی محترم پایگاه، عباس شیرازی  عهده دار بودند، بعد از آن مسابقات پینت بال دانشجویی بین جمعی از دانشجویان و فعالان این پایگاه برگذار شد که مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت. همچنین کلاس های آموزشی مربوط به علوم کامپیوتر و مهندسی برقرار شد تاعزیزان دانشجو بتوانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند .همچنین از این پایگاه تعدادی از دانشجویان موفق به گرفتن سهمیه طرح ولایت و طرح شهیدچمران شدند، لازم به ذکر است این پایگاه تاکنون توانسته است رتبه 1  نمایشگاه دفاع مقدس را که به تلاش و همت برادر بزرگوار عباس شیرازی تهیه و تنظیم گردیده است،کسب کند. و بسیاری دیگر از فعالیت هایی از جمله پرورش قارچ دکمه ای، پرورش بلدرچین و پرورش بوقلمون و...را نام برد که هدف آن ها بنا به گفته مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بوده است.

موفقیت این پایگاه را به شما عزیزان و به خصوص به اعضای شورای این پایگاه تبریک عرض مینماییم و از خداوند متعال خواستاریم با دادن عزمی راسخ و همتی مستمر ما را در برداشتن قدم های کاربردی یاری نماید.
[ چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ ] [ عادل اسماعیل بیگی ]
[ ۰نظر ]

حقوق های نجومی


 از پدر پرسیدم برای چی انقلاب کردید؟
پاسخ داد:
برای اسلام

پرسیدم:
مگه اون وقت ها نماز نمیخوندی؟
چرا

مگه مسجد نمیرفتی؟
چرا

مگه مکه نمیرفتی؟
چرا

مگه محرم تکیه و دسته نبود؟
چرا بود.

مگه زنت حجاب نداشت؟
چرا داشت.

مگه سود و نزول بد نبود؟
خیلی بد بود.

مگه ناموس محلتون حرمت نداشت؟
چرا زیاد داشت.

مگه صدای اذان از رادیو پخش نمیشد؟
چرا میشد.

گفتم خب پس چه تغییری ایجاد کردید؟

کمی درنگ کرد..
و هیچ پاسخی نداشت!


ادامه مطلب
[ چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ق.ظ ] [ عادل اسماعیل بیگی ]
[ ۲نظر ]

عید سعید فطر

به پایان آمد این ماه و عبادت همچنان باقیست
برای ما حرم بنویس"نجف تا کربلا کافیست
فرا رسیدن ماه شوال و عید سعید فطر بر شما عزیزان مبارک باد
[ چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ ] [ عادل اسماعیل بیگی ]
[ ۱نظر ]